dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Filma kriminalare på Ingesund!

Hellojsan!
 
I onsdags var det kör och massage, en massagering blev det istället för att man hamnar i par:) Kalle hade en låt han jobbade med och ville att kören skulle vara med och sjunga sticket och det gick faktiskt bra bara att sista tonen kan man knappt ta:P Killarna kunde absolut inte ta den, inte ens Kalle och det första han sa var att tonen ligger utanför killars register:P Jag tog den typ men fick kämpa och det var jätteroligt att sjunga för vi hörde inte musiken utan Kalle fick stå och vifta tonerna:) Sjöng igenom allt som vi ska sjunga när vi ska till någon hall i Arvika nästa vecka tror jag det var:) I alla fall så var det fika och då hade IL-EG ett eget bord för vi skulle bestämma vem som ska göra vad på 80-talskonserten och denna gången tog Petter huvudansvaret och jag tog ljudet med Kalle:) Jag är typ den som bara hänger med och kollar så ska Kalle visa mig lite olika grejer som är bra att tänka på:) Ensemble hela dagen lång sen och då jobbade vi mycket med Öppna landskap första timmen och efter lunchen jobbade vi med först 800 grader och sen Dansa i neon:) Börjar kännas riktigt bra nu:)
 
 
 
 
Efter lektionen gick jag till rummet och spelade gitarr fram till middagen:) Sen gick jag och Carro till sofforna och vid sju gick jag till Västgården för att snackade med de som var där och då började vi snacka om att spela in en kriminalare på skolan:) Jag ville vara någon karaktär som ska strypa någon och vi har kommit på lite vad filmen ska handla om så det kommer nog bli bra:D En mycket bra kväll och sen hamnade jag i Östgårdens kök men massa härliga människor tills jag gick och la mig i mitt rum:) Ha det gött!

Kommentera här: