dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Massage och kör igen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!
 
Måndagen började mycket bra:D Fick massa hej/välkommen tillbaka-kramar:D Efteråt var det Boels musiklyssning och sen måndagsmötet då det aldrig skulle ta slut:P Vidare till aulan och kören:D Började med massage och Jasmine ligger lätt på top fem-listan nu, vilken bra massage jag fick:D Den behövdes också och sen sjöng vi för fullt:) Har inte haft någon ordentlig kör förrän vecka sex, fyra veckor sedan och det är för länge! Mat på det och sen hade vi ensemble då vi spelade igenom Öppna landskap ett ex antal gånger:) Det börjar låta riktigt bra nu med den låten:D
 
 
Slutade lite tidigare och sen följde Sarah med till Östgården och vi satt och chillade ett tag tills hon skulle iväg igen:) Yvonne satt där så vi pratade med henne ett tag och sen kom även Carro:) Efter en stund gick jag ner och spelade gitarr ett tag:) Middag, jag och Carro gick till Östgårdens soffa och tittade på TV och jag stickade samtidigt:) Börjar komma en bit och sen gick vi över till Västgården där vi satt med några i sofforna ett tag:) Sen försvann alla i typ en timme tills filmen började, vi såg Frozen:D Sen gick jag till flygeln och spelade en stund och la mig hyfsat tidigt, tolv i alla fall så jag fick typ åtta timmars sömn:) God natt!
 

Kommentera här: