dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Låten är nu helt klar!

Hejhej!

I söndags hade jag inte sovit så jättemycket, kunde inte somna kvällen innan så jag somnade nog vid fyra på morgonen och sov till elva så sju timmars sömn fick jag ju i alla fall:) Ganska mycket ändå faktiskt:P Låg i sängen, vaken och chillade fram till ettiden då jag käkade frukost och träffade några i köket som kommit hem:)
 
 
 
Sen så satt jag i rummet nästan hela tiden, gick till Västgården tre gånger men träffade nästan inga alls så jag tappade hoppet om att säga välkommen till folk så det fick bli på måndagmorgon istället:) Satt vid flygeln på kvällen och min låt är nu helt klar, ska bara skriva rent det på ett fint notpapper:D Carro smsade mig vid halv nio och då satte vi oss i köket:) Senare kom Bobo och Spång hem också så vi satt i köket med dem medan de lagade mat och käkade:) Vi pratade massor och skrattade jättemycket fram till ett halv två:D Snackade om att folk ska prova Spångs trikåbyxor också:D Sen la jag mig i sängen och kunde inte somna nu heller så jag räknade ut att jag bara fick fyra timmar sömn den natten;) Vi ses!

Kommentera här: