dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Internationella Kvinnodagen!

Hellojsan!
 
Igår var det Internationella Kvinnodagen och det startades genom att käka en bit pizza till frukost:P Sen satt jag i köket med ett gäng tills jag gick till aulan och övade:) Gjorde ordning mig och sen hjälpte jag Pia, Ingrid och Felicia och packade in de instrument de skulle ta med sig när de skulle spela:) Jag fick en plats in till stan och sen hjälpte jag dem igen och bar in instrument:) Ställde upp allt, lyssnade på deras genrep och träffade Lotta som leder körde Kvinnfolk som också skulle uppträda:)
 
 
 
Fika på det och publiken kom och förbandet började:D Jag filmade alla tre låtarna som Ingesundarna körde och sen sjöng kören resten:) Jag, Pia, Ingrid och Felicia fick vara med och sjunga på två låtar, Var inte rädd för mörkret och Uppmuntran:) Det gick bra och sen fick vi vara med och dansa ringdans:D Det var jätteroligt:D Packade ihop instrumenten och åka hem till skolan igen för att bära ner alla instrument till källaren igen:) Jag bar pianot hela tiden, själv, en bra träning tänkte jag:P Blev alldeles svettig efter kvällen men det blev lite pizza först, den sista biten och sen dusch:) Tittade på film och sen somnade jag gött i sängen:) Ha det bra!
 

Kommentera här: