dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första sånglektionen!

Hejhej!
 
I tisdags gick jag iväg till Rachel och fick en ansiktsmålning och vidare till frukosten:) Sen var det ensemble och vi fick källaren igen för den andra gruppen skulle öva senare istället:) Det rullar och efter lunchen var det den näst sista gerillaslöjdslektionen:) Satt och sticka konstant i två timmar för jag insåg att det inte var roligt längre och mina fingrar började domna;)
 
 
 
Sen så satt jag på rummet och var lite lagom nervös för att min fösta sånglektion skulle börja:) Uppvärmning och sen sjöng vi igenom 800 grader några gånger och efteråt valde vi en låt, stay with me:) Middag och dusch för jag frös som bare den... Iväg till Västgården och fira St Patrick's day men några gick till puben men jag var en av dem som stannade kvar och snackade i sofforna istället:) Vi ses!
 

Kommentera här: