dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Egenskrivna låtar!

Hejsan!

Idag på musiklyssningen låg jag på scenen och vilade för jag hade bara sovit i två, tre timmar... Så kan det gå när det blir sommartid;) Fika och måndagsmöte för att sedan ha kör:) Vi sjöng igenom massa gammalt som vi lärt oss för vi ska ha en konsert någon gång i veckan, kommer inte ihåg vilken dag:P Lunch och ensemble då vi var utan Jonah:) Vi körde igenom fyra nya låtar som vi hade bestämt vad vi ska spela för instrument på:) Det gick ganska bra för att vara första gången:) Sen så chillade jag lite fram tills middagen och sen hamnade jag i Östgårdens soffor, jag och Carro tittade på TV:)
 
 
 
Gick över till Västgården efter ett tag men hittade inget roligt folk så jag gick till rummet och sjöng min låt och sedan gick jag till källaren för att sjunga vidare på låten plus mina sångläxor:) Besök hos Västgården för att prova på att äta melon men jag gillar fortfarande inte melon... Sen så började Spång visa massa roliga trix man kan göra med en snusdosa och då kommer Petter in och visar ett trick med en penna som jag vill lära mig:) Han visade säkert 20 gånger men jag fattade inte och sen skulle han sova och nu kan jag inte sova... Har suttit med ett sugrör och försökt lära mig tricket... Kommer säkert sluta med att jag går över till Västgården och knackar på inatt för jag kan inte sova på saken... Vill också kunna, jaja, vi får väl se hur detta slutar men vi ses!
 

Kommentera här: