dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Earth hour, raketer och korridorshäng!

Hejsan hoppsan!
 
I lördags gick jag upp ganska tidigt och vid elva drog jag till källaren för att skriva en låt:) Mellan allt spelande skulle jag gå på toa och i trappen kom Petter och tydligen skrämde jag livet ur han;) I alla fall så fick han gå till aulan istället fast jag tror det var folk där... Jaja, gick till rummet sen när jag var klar och började skriva ner allt på ett notpapper, svårt att få ner rytmen på papper men det gick och vid halv sex käkade jag mat:) Sen blev jag inbjuden till en vegetarisk afton som skulle vara 1,5 timme efter:) Hann skriva klart min låt och mat på den men jag var inte så hungrig... Synd för maten var jättegod men om man har tur kanske man får nästa dag också:)
 
 
 
Diskade mina grejer och sen började earth hour och då var vi ett gäng som gick upp på taket och sköt raketer:D Jag fick tända på den andra och sista raketen:D Nostalgi att skjuta raketer med en Skarabo, också 94:a:D Brukar vara kussen men Edvin fick duga;) Vi hamnade i A10 och berättade skräckhistorier och hade musikquiz i mörkret:D Jättemysigt och vid tio gick vi till Västgården och jag, Pia, Kalle, Ella och Petter hamnade sittandes i korridoren och snackade om allt möjligt:D Jättemysigt och med underbara människor:) Haft en av de bästa dagarna i mitt liv och vid tolv gick jag till sängen, tittade på en film och somnade vid halv två:) Hej svejs!
 

Kommentera här: