dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bio med killarna!

Hellojsan!
 
I torsdags var det dags för sovmorgon igen så jag gick upp, käkade frukost, gick och la mig för att sedan gå upp igen en halvtimme senare:P Fika och sånglektion:) Fick sjunga sist denna gång och då tog jag, Är på väg:) Ska nog sjunga den nästa vecka igen då jag har lyssnat lite mer på den:) Lunch och prick, spelade funk:) Fick basen först och det var lite svårt men Fredrik förenklade det lite och då gick det bättre:) Sen fick jag spela trummor, förenklat igen för det gick inte att spela 16-delar på hi-hat:en;) Gitarr, även den förenklad men det gick bra:) Piano, inte förenklat utan jag satte det ganska snabbt:D
 
 
 
För varje Prick-lektion vi har så blir det mer och mer roligt:) Sen hade vi ett turnémöte i källaren och då berättade jag om turnén för alla femmor:) Vi kom ganska långt, vi ska spela in i en studio i Karlskoga också:D Sen drog, jag, Ingrid, Kalle, Oskar och Alex till stan:) Jag köpte en födelsedagspresent till Pia, te:) Hann till middagen och då vi några som bestämde att vi skulle på bio, Insurgent:) Vi som åkte var jag, Petter, Edvin, Spång och Bobo:) Jag körde så grabbarna kunde ta en öl/GT innan bion började:) Popcorn och sitta i mitten mitten mellan killarna så jag kände mig trygg:) Den var helt okej, de andra tyckte inte det men ja ja:P Sen chillade vi i sofforna, tittade på Ack Värmland:) Hörs!
 

Kommentera här: