dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Besöka Charlottenberg med "den kända" Charlottenbergbon!

Hejhej!

I fredags hade jag sovmorgon men jag var uppe, käkade frukost och sen gick jag till rummet och städade, tvättade och gjorde ordning som jag alltid gör varannan fredag:P Gitarrlektion och det gick bra, en väldigt rolig lektion och jag och Sarah ska få testa elgitarrerna en lektion och få lära oss massor på elgitarr:D Efter lektionen var det lunch och sen chillade jag lite i solen med Petter och Jonathan men sen gick jag in och vek tvätt plus duschade:)
 
 
 
Vid tre var vi ca 20 pers som tog fyra bilar till Charlottenberg och deras stora shoppingcenter:) Åkte hem vid sju och sen chillade jag på rummet ett tag tills festen uppe i Östgården började:) Det blev en ölkväll med musikquiz och mitt lag kom tvåa:D Det var jag, Jonathan, Bobo och Lennart:) La mig vid två-tre tiden så det var inte så sent men vi ses!
 

Kommentera här: