dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

80-talskonserten på Wilmas!

Hellojsan!

I torsdags var det konsertdag och då samlades vi alla i källaren för att prata om hur dagen ser ut och under dagen skulle även en person komma och filma till en reklamfilm så man blev lite nervös;) Vi fick reptid på förmiddagen och filmaren var hos oss så man spela lite fel här och där:P Sen fick Petter äran att bli intervjuad, fika och genrep med hela klassen:) Den andra ensemblen var jätteduktiga:) Vidare till lunchen och sen fick vi rast fram till halv fyra då vi packade bilarna och åkte till Wilmas:) Innan vi fick åka sminkade Sarah mig för vi skulle vara utklädda till 80-talsnissar:) Jag fick låna mormors dräkt som passade perfekt:) När vi kom till Wilmas ställde vi ordning allt och riggade scenen:)
 
 
 
Sen var blodsockernivån jättelåg och vi fick vänta en stund tills de snälla ljudteknikerna fixade matlådor till oss:) Vi var fortfarande trötta så det var några som åkte och köpte lite godis till oss och vid sextiden var det dags för sista genrepet och då hann mamma komma också:) Hon filmade hela konserten och 800 grader två gånger:) Jag satte låten galant:D Det är första gången när jag sjunger en låt:D Öppna landskap med cellon satte jag också men på Dansa i Neon så blev det lite fel:P Tror ingen hörde men Petter som hade trummorna hade ett ganska lågt tempo, stackaren var nog nervös men så kan det gå ibland:) Efteråt packade jag cellon som mamma tog med till mitt rum för hon ville åka hem innan:) Jag stannade kvar med klassen, tog en öl och lyssnade på jammet som var efteråt:) Åkte hem med Kalle, Bobo och Jonah ganska tidigt:) Efterfest när resten av folket kom men vid elva, halv tolv gick jag och la mig:) Fick en hejdå/lycka till-kram av mina underbara Ingesundsvänner och sen gick jag till rummet och sov på golvet medan mamma fick sängen:) Ha det bra!
 

Kommentera här: