dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Menorca 2015!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!
 
Jag åkte en vecka till Menorca med familjen, morflräldrarna,syrrans kille, morbro, moster och lilla kusin vicke:) En mycket trevlig resa på en liten men väldigt fin ö:) Tog mig en tur på strandpromenaden och en bit på en klippa första kvällen:) Inte världens bästa hotell men det dög för vi var ju för det mesta på stranden hela tiden eller så åt vi;) Läste en och en halv bok av Sarah Dessen:)
 
 
 
Viktor skulle ständigt fråga vad som stod i boken så vid lite lämpiga tillfällen högläste jag för han:) Vi käkade ute två dagar, både på massa födelsedag och näst sista kvällen:) Mamma fyllde 50 år mitt i resan och då hade killarna/gubbarna tittat ut en fin restaurang och på bordet låg det ett grattiskort som jag tror var från Restaurangen men det kan lika gärna vara "gubbarna" som köpte det;)
 
 
 
Det låg även fyra kransar med plastblommor som jag och syrran satte på oss, två var:) Jag åt entrico och massa gottigott, efterrätten var chokladöverraskning som Viktor sa hela tiden eftersom han inte kan engelska än:P På andra stället två dagar senare åt jag en pizza, mycket god:) Som sagt, det var en rolig resa med släkten:) Ha det gött!
 

Kommentera här: