dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

18-årskalas för Maja!

Hejsan!
 
Igår efter frukosten cyklade jag iväg till Järnia och köpte en passande födelsedagspresent till Maja, hon blev jätteglad:) Sen slappade jag lite tills Gustav smsade om att de skulle packa in lägerkisstor och massa annat på kärrorna som ska till lägergården:) Vid fem var jag där och en timme senare hämtade pappa mig igen så att jag kunde byta om lite snabbt för att sedan bege mig till födelsedagsbarnet:) Var typ sist så då slapp man vänta på de andra;) I alla fall så började vi spela kubb medan vi väntade på Lich-borna:)
 
 
 
 
Sedan åt vi mycket god mat! Spelade brännboll, skönt att vi bara var tjejer och vet ni vad?! Jag tog min första lyra:D Yey!! Lite efterrätt på den och sedan spelade vi spel i kvällssolen tills det blev mörkt då vi snackade om allt möjligt:) Ett jättebra kalas med härliga tjejer, mycket skratt och god mat:) Ett stort grattis till Maja som nu blivit vuxen, 18 hela år gammal nu:) Hej svejs!
 

Kommentera här: