dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sigge som är på spaningshumör!

Heeej!
 
Idag var jag uppe och jobbade som alla andra fredagar tre veckor framöver:) Kom dock iväg lite sent pga att jag hjälpte en annan att starta bilen med min bils motor, startkablar och en annan kollega som vet hur man gör;) Men jag kom tillbaka tio över sex och jag ska vara klar vid sex så äntligen har jag lyckats komma i tid men det är ju inte lika många tidningar på fredagar så där har vi svaret:P Sov inte så överdrivit länge idag efter jobbet, bara till ett men jag har varit jättejättetrött hela dagen... Käkat lite på konstiga tider men både fisk och räkor har det blivit och en hund på det också som har spanat på trädgården många gånger;)
 
 
 
När mamma gått ut och gått har jag äntligen chillat lite och göra vad jag vill, spelat gitarr och så:) Hunden vi har haft här hela dagen är syrrans killes föräldrars hund, Sigge som vi har haft här förut och det var inte så skrämmande idag, framgång:) Nu har vi lockat honom med lite skinka så att han ska somna i sin hundkorg men han var inte så villig men det gick nog:) Jag ska inte försöka väcka den stackaren när jag ska gå på toa sen, hoppas det går bra men det var allt för idag och nu är det helg:D Det betyder två hela dagars ledig innan jobbet för sömnen blir så konstig men jaja, vi ses!
 

Kommentera här: