dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kinnekulles utsiktstorn!

Hejhej!
 
Idag har jag tagit tag i saker, började med att kolla upp vart jag ska sova på fredag eftersom det är återträff med ingesundarna:D Det blev ett hotell centralt med Carro:D Sen frågade jag Maja om vi skulle till utsiktstornet och hälsa på Karro för hon jobbar där:) Karro blev lite chockad, hon brukar inte träffa några hon känner på sitt jobb;)
 
 
 
Käkade lite glass, gick upp de 112 trappstegen och tjötade lite med tjejerna innan jag och Maja åkte hem:) Väl hemma började jag rensa garderoben och byrån, det var bara en gammal trasig kofta som slängdes och resten blev fint hopvikta tills det blir rörigt i lådorna igen;) Sen har det inte hänt så mycket men jag måste sova nu eftersom det är jobb om fem timmar:) Dröm sött!
 

Kommentera här: