dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag ska åka ner (upp) till mina goa värmlänningar!

Hejsan hoppsan!
 
Idag har jag återigen varit hundvakt med mamma och när jag vaknade la sig Sigge på rygg och ville bli klappad två gångern på rad:P Är alltså inte så rädd längre, han har hållit sig på sin plats, stod och glodde när jag käkade mat bara:P Jag och mamma har för det mesta chillat vid TVn och spelat lite kort tills syrran och hennes kille kom och hämtade Sigge och då satte jag mig vid datorn istället och har tittat lite på Dag Otto för jag ville skratta lite efter gårdagens trökiga film som jag och mamma satte på:P Hundraåringen som rymde, inte alls rolig för fem öre men nu har jag blivit på bättre filmhumör:P
 
 
 
Jag har Felicia har snapat lite och bestämt att jag ska åka till henne och Fredrik på måndag:D Det kommer bli riktigt nice:D Sen ska jag köpa godis av Petter på hemvägen tänkte jag också, har frågat om han jobbar så det var ju tur:) Kanske blir lite sugen på att gå i affärer också när jag ändå är där;) Det kommer bli en bra tripp till Värmland se om skolan har stått sig under sommaren också:P Vinka en extra gång till mitt förra fönster också när man ändå åker förbi också;) Men nu ska jag sova så att jag kan somna imorn innan jobbet och orkar köra tre timmar bil ner eller upp i landet till alla goa värmlänningar:D Ha det gött!
 

Kommentera här: