dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingesundsåterträff i Göteborg dag två!

Hellojsan!
 
I lördags var jag och Carro uppe vid halv tio tio och käkade frukost:) Vid 11 skedde utcheckningen och sen satte vi oss på en bänk vid Kungsportsplatsen:) Efter några minuter och frågan vad vi skulle göra så var vi spontant på väg till Liseberg;) Efter att ha åkt Helix, Uppsvinget och Spin rock så åkte vi till stan igen där vi träffade Jasmine, Bobo och Jesper:) Vi köpte lite mat och satte oss vid vattnet och tittade på folk som åkte paddan:) Senare satte vi oss vid Kungsparken och väntade på att resten skulle komma, även Kalle kom också:) Tyvärr åkte Carro hem vid sju, hon hade en katt som annars skulle bli själv i två dygn...
 
 
 
Efter att ha hängt i parken ett tag gick vi till Pizza Hut och käkade lite:) Vidare till Edvins place och chilla, tjöta och ha musikquiz:D En himla trevlig kväll måste jag säga, till och med jag vågade ha en musikquiz:D Hade tänkt sova hos Ingrid men det slutade med att vid fyra bestämde jag att jag ville sova hos Edvin istället med Jasmine, Mäki och Petter:) De andra skulle kolla på skräck men eftersom jag skulle jobba på måndagsmorgonen så sov jag istället:) Vi sov fyra stycken i bäddsoffan, trångt men mysigt;) Mäki tog golvet så det blev Petter, Edvin, Jasmine och jag;) Ha det gött!
 

Kommentera här: