dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Viscafé!

Hejhej!
 
Igår gick upp och tänkte käka frukost men de stängde matsalen då så jag fick äta uppe i Östgårdens kök istället:) Kör och massage, sjöng massa mumin och rövarsången:D Fika på den, mumin med klassen:) Vi har börjar dela ut instrument och kommit på strukturen för de olika låtarna:) Jag ska spela cabasa på den i baktakt som är jättesvårt, sen ska jag spela på ride-cymbalen på två låtar:) Vi får se hur detta slutar men sen chillade jag på rummet ett tag:) 
 


 
Middag på den, spelade med cellon och körde igenom de nya noterna jag fick häromdagen:) Gick till Västgården för att sedan dra mig mot årets första viscafé som Singer Song... hade och de var jätteduktiga:D Man fick bål också och köpa fika:) Efteråt övade jag på sång och sen satte jag mig i Västgården för att tjöta lite:) Gick tillbaka lagom till läggdags, dusch innan och sen sov jag som en stock mn vi ses sen! 
 

Kommentera här: