dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vem gömmer sig i cellofodralet?!

Heeeej!
 
I onsdags var det kör, fick lära oss nya låtar och de var mycket trallvänliga och satte sig i huvudet;) Fika och mumin i källaren:) Vi drog igenom hela programmet och det slutade med att jag ska spela mycket bastrumma och även ride:en:) Lunch på den och sen hade vi ensemble och denna gången i Sörgården:) Vi började med 800 grader och det gick bra, känns väldigt bra i alla fall:) Drog nästan igenom alla låtar lite kort men vi har inte riktigt bestämt vad vi ska spela på allt än:)
 
 
Innan middagen slappade jag på rummet:) Vid åtta drog fikat i Västgården igång, en tradition som vi vill att det ska komma tillbaka:) Gick tidigare för det var nästan bara M60-folk där så jag gick till källaren istället:) Tog med mig cellon och mot kvällen satt jag och sjöng vid pianot istället:) Satt där till halv tolv, fick lite finbesök av Felicia, Bobo och Fredrik:) En bra kväll med några favoritlåtar:D Ha det gött!
 

Kommentera här: