dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vem är det vi firar?!

Hejsan!
 
I fredags käkade jag frukost, började tvätta kläder och städa rummet:) Fika på den och sen gitarrlektion med Kristoffer, vikarien:) Lunch efteråt och då fick vi tacos och jag har nog aldrig ätit så mycket på länge;) Vi fick glass också, det kändes som att vi firade någon eller något men vad vet vi inte;)
 
 
 
Sen åkte jag till stan och handlade mat:) Busstiderna är perfekta, man åker iväg och har en halvtimme på ICA och sen åka hem igen och allt tar bara en timme:) Tillbaka på rummet igen och tog det lite lugnt, käkade middag:) Gick till Västgården och där satt vi och tjötade ett tag:) Vi var fyra som var kvar längst och sen la jag mig vid två:) En mycket bra kväll med mina Ingesundare och ha det gött!
 

Kommentera här: