dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snapa med Karro!

Heeeeeeeeeeej!

Igår kväll skaffade Karro snapchat:D Har snapat med henne nästan hela dagen.D Säkert 50 snaps på fula miner:P Idag började skolan och då hade Josef sin musiklyssning och sen blev det info om olika grejer plus möte i matsalen:) Det blev ett ganska långt möte, en kvart faktiskt;) Efter fikat var det kör och fick massage av min lärare Lotta och sen sjöng vi två Muminlåtar:) Vi ska sjunga Rövarsången, den i Ronja Rövardotter:D Kommer bli grymt roligt och lunch på den:) Sen satt vi alla i IL-EG i källaren med Lotta och sjöng igenom alla åtta muminlåtarna och jag är ensam altare men det fick gå ändå;) Slutade lite tidigare idag, satte mig med gitarren ett tag och chillade lite på rummet tills det blev middag:)
 

 
Sen lyssnade jag lite på de gamla SMoK-låtarna och jag blev görsugen på att spela pirates så jag packade ihop cellon och noterna för att bege mig mot skolan de 20 jobbiga metrarna:P Upptäckte att det var folk i Aulan och då gick jag ner och hittade Petter som pratade i telefon men jag fick spela en stund tills han pratade, i samma veva kom Edvin också men han tog bunkern:) Så roligt att spela pirates:D Gick och lämnade cellon, vidare till Västgården för att se andra halvan av hungerspelen 3 del ett:) Satt kvar i soffan tills halv tio, gick och gjorde mig en toast och nyss övade jag på muminlåtarna i A10:) Ska sova nu men imorn ska jag, Ingrid och Lotta åka till den skolan som vi ska ha muminprojektet med:D Det ska nog gå bra, roligt att få se alla barnen också:) Har som sagt snapat med Karro nästan hela dagen också, fick lite hemlängtan bara för det men jag kommer nog snart hem och hälsar på:) Dröm sött!
 

Kommentera här: