dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Övernatta i huvudstaden!

Hejsan svejsan!

I onsdags började jag morgonen med kör men först massage och då fick jag Pia:D Hon är grym på att massera och sen sjöng vi muminlåtarna på scenen för att testa hur det ska bli:) Fortsatte att sjunga muminlåtar med klassen efter fikat och även efter lunch:) Jag ska spela på ride:n på fem eller fyra låtar:) Sen fick vi reda på de nya ensemblerna och temat:) Jag hamnade med Sarah, Filippa, Kalle, Jonah och återigen Petter:) Jag och Petter har alltid lyckas hamna i samma ensemble, stackaren får stå ut med mig igen:P Ensemble två gick till Västgården så vi i ensemble ett som jag hamnade i, vi gick till Östgården och drack te medan vi lyssnade på låtar:) De nya temat blev svenskt 80-tal, låtar på svenska:D Jag är jättenöjd och sen började jag packa, dusch blev det också:)
 
 
 
 
Middag på den och sen fick jag skjuts till stan av Edvin eftersom jag skulle med tåget till huvudstaden:) Linus hängde också på för han skulle handla:) Vi började gå till bilen och då sprang Petter efter oss och ville med:) När vi skottat färdigt och startade bilen kom även Jonah springande:) Full bil till stan och givetvis skulle vi sladda med bilen innan så till slut skrek jag att "vi har faktiskt inte tid med sånt här" och då åkte vi iväg:) Blev lite nervös så jag frågade vad klockan var hela tiden och Jonah skämtade om att det bara var en minut kvar när det var åtta minuter kvar:P Hann till station och behövde bara vänta fyra minuter innan tåget kom så det var ju tur:) Direkttåg till Stockholm, tog bara fyra timmar och sen kom pappa och hämtade mig på centralen:) Vi åkte till syrran och sen käkade jag kvällsmacka, tjatade på pappa att han skulle bädda riktigt men det struntade han i och sen var jag tvungen att vänta tills mamma kom för då skulle jag låsa upp dörren:) Hennes tåg var då försenat i en halvtimme och jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna in i det sista men hon kom vid tolv som tur var:) Somnade ganska fort i soffan, vi ses!
 

Kommentera här: