dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Käka ute på fredagar!

Hejhej!

Idag vaknade jag, käkade frukost och sen tvättade och städade jag:) Allt blev klart lagom till fikat och sen gitarr med Lars denna gången:) Vi fick börja med en ny låt, yey och sen var det lunch:) Vek och la in tvätten, satt med gitarren ett bra tag:) Fick låna Lars capo över helgen tills mitt kommer som mamma har skickat:) Stickade gjorde jag, har stickat knappt fem cm nu så jag är nöjd:D 




Duschade och gjorde ordning mig för kvällen, gick till aulan och spelade piano tills bussen in till stan gick:) Vi var ett gäng, nio pers som käkade på Bristol:) Åt nästan en hel pizza och hjälparns vad mätt man blev:) Åkte hem och vi färgade håret på Spång och tjötade med både vinglas och ölflaskor i handen:) Efter ett tag gick vi alla till Västgården där vi hittade lite fler folk och nyss satt jag med några i kapten Mörks rum tills vi insåg att vi skulle sova:) Ha det gött och dröm sött!

Kommentera här: