dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fiskevik och sjunga mumin!

Tjennixen!
 
I tisdags följde jag med Lotta och Josef till Fiskevik, egentligen skulle Petter dit men han var på ambassadörutbildning så jag tog hans plats istället:) Barnen har verkligen utvecklats och de sjunger för fulla halsar:) Det kommer bli jättesvårt för oss på att sjunga stämmor på rövarsången t.ex:) När vi kom tillbaka till skolan var jag på rummet en sväng innan det var dags för lunch:) Sen hade jag gerillaslöjd och då stickade jag för fullt, fick dock börja om tre gånger pga förstora stickor, tappade maskor osv:P
 
 
 
 
Rummet och middag, efter en stund gick jag till Västgården med lite te och mina stickor:) Där satt ett gäng i köket och sen blev det film, typ en parodi på Frankenstein eller något som jag upptäckte att jag sett förut;) Det var jag, Spång, Bobo och Petter som såg den men sen gick alla iväg och då stoppade jag och Petter filmen för jag var ändå så trött att jag inte orkade se mer egentligen:) Gick till mitt rum och läste lite innan jag somnade, god natt!
 

Kommentera här: