dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Filmkväll på Ingesund

Tjennixen!
 
Igår var jag uppe tidigt, käkade frukost och gjorde ordning mig så att jag kunde följa med Kalle, Filippa, Ingrid och Pia till Musikhögskolan för att lyssna på årstiderna av Vivaldi:) Den första solisten bor i Västgården, Elisabet och hon var jätteduktig:) Efteråt gick jag till mig, lagade mat och sen satt jag på rummet ett tag:)
 
 
 
 
Gick över till Västgården och där beställde vi pizza och sen gick vi över till Aulan och tittade på film på projektorn:) Vi såg Into the Wild:) Jag tog med mig hela madrassen, täcket och kuddarna upp och byggde mig en lite säng/soffa;) En mycket bra film och sen stannade jag kvar först spela lite på flygeln:) En bra dag i vintervärlden:) Vi ses!
 

Kommentera här: