dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En sak jag kommer sakna efter att jag slutat på Ingesund!

Hejhej!
 
Idag har jag nästan bara chillat på rummet hela dagen:) Käkade frukost och tittade på serier, tog en banan och sen ringde mamma:) Klädbytardagen började i Nygården och då var det fyra som kom med kläder så de fick börja kolla först:) När de inte ville ha något mer så fick vi som kom utan att ta med sig kläder också kolla:) Jag hittade ett linne och en halsduk:)
 
 
 
Gick till Östgården och käkade, paj blev det och tittade på TV;) Tittade på Bobo, Spång och Jesper när de lagade mat:) De borde ha ett matlagningsprogram, de lagar jättegod mat och sen finns det en hel del komiska inslag i det hela:D Jag älskar verkligen att sitta där och titta på när de lagar mat:D Det är nog en av de saker jag kommer sakna med Ingesund:) Tre män från studieteknik som lagar mat ihop:) Ska duscha nu och sen läggdags men vi ses imorn!
 
 

Kommentera här: