dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det här är Mumins dal!

Hejhej!

Idag hade jag ställt klockan efter julkalendertid vilket inte uppskattades så jag ställde om den en timme senare och när jag vaknade igen så orkade jag bara inte gå till frukosten så jag sov till elva istället:) Frukost blev lunch och då fick man nästan träffa alla som är på skolan, alla har inte kommit än men det finns folk:D Nästan alla i ensemble är här i alla fall:D Efter maten samlades vi och sjöng igenom muminlåtarna så att alla har lyssnat på dem åtminstone en gång:) Sen så skulle vi planka men jag har typ redan gjort det så jag sjöng igenom dem och försökte kompa med gitarren;)
 
 
 
Sen började jag stämma alla andra instrument och spela på dem tills jag satt med ukulelen och sjöng:) Middag på den och sen var jag på rummet ett tag, spelade lite mer gitarr men fick ont i fingrarna så jag gick till Västgården och hittade lite folk:) Vi satt och pratade i köket och jag gick strax över nio för att göra mat:) Blev stekt ägg idag när vi inte är så många i huset än men sen fick jag ett stort ryck och städade hela köket! Kan inte fatta att det kan bli så skitigt och stökigt när vi inte är så många och fem av oss inte lagar någon mat... Det bor tre till som lagar mat så någon eller dem är det som inte diskar efter sig men nu är det slut på det och köket är rent igen:) Nu är det bedtime och vi ses imorn, dröm sött!
 

Kommentera här: