dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

De la vision live i webbtvn!

Hellojsan!
 
Idag började morgonen med sång, sjöng Trubbel och Lotta blev nästan gråtfärdig och fick gåshud när jag hade sjungit:) Fika och håltimma, satt på rummet gjorde inget vettigt förutom att öva gitarr en kvart:P Lunch och vidare till Pricken då vi hade afrikanskt slagverk på schemat:) Kommer inte ihåg vad han hette men han lärde oss massa trumgrejer och vissa saker var jättesvårt men mycket roligt var det:D
 
 
Rast och sen träffade vi afrikanen igen då vi delades upp i två grupper, den ena trummade och den andra dansade:) Det var jättesvårt men roligt och sista dansen som vi fick lära oss var mycket speciell vill jag lova;) Roligt och helt slut i både huvud och hela mig, värsta träningspasset fick man;) Försökte sova lite innan middagen men det gick inget vidare och nu efteråt har jag suttit på rummet och nyss satte De la vision igång som jag kan se på webbtvn:) Vi ses!
 

Kommentera här: