dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Börjar jag bli vuxen?!

Hellojsan!
 
I torsdags kom jag till frukosten och sen hade vi sång:) Det var bara jag, Petter och Sarah som kom och eftersom de bygger om i aulan var vi i källaren:) Jag fick börja, sjöng Vem Vet med Lisa Ekdal och den låg i perfekt läge för mig tonartmässigt:D Petter kompade och han tyckte det var en jätterolig låt att kompa så alla blev väldigt glada denna morgon:D Fika på den, chillade lite på rummet och lunch sen:) Prick på den och då kom Fredrik också och denna lektion gick ut på att prata med varandra via instrumenten:) Först satt jag vid trummorna och vi alla visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi satt mest där och tittade på varandra:) Sen bytte vi instrument och jag fick basen:) Då skulle vi alla sitta med ryggarna mot varandra och spela och då försökte vi planka vad de andra spelade så att vi kunde spela samma sak, mycket svårt ska jag säga:) Till sist fick jag sitta vid pianot och då gick det bättre:) Det är svårt att förklara vad vi egentligen gjorde, vet knappt själv vad jag gjorde men det var mycket lärorikt:)
 
 
 
Slutade lite tidigare och då chillade jag lite på rummet tills det var middag:) Då fick vi pannkakor, dock utan hallonsylt så jag sprang tillbaka och hämtade min istället;) Satt på rummet ett tag och sen gick jag till Västgården och hittade Petter och Josef i sofforna:) Efter ett tag skulle de plus Kalle och Jonah åka till Wilmas och lyssna på ett jam då de jamar jazz:) Helt plötsligt så hänger jag också med, springer för att hämta plånboken och sen drar vi iväg med Kalles bil:) När vi kommer fram köper några en öl och då tänkte jag att jag också skulle det så jag köpte min första öl och tyckte faktiskt att det var ganska gott:) Det var en mycket trevlig kväll! När jag kom tillbaka spelade jag lite cello ett tag och gav mig själv en läxa:) Vi ses!
 

Kommentera här: