dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bok, te och tända ljus!

Hejsan!
 
I måndags var det musiklyssning och då var det jag som hade hand om det:) Tror det blev en bra lista till slut och hoppas att några tyckte det var bra:) Sen snackade Lotta lite och i slutet så kom jag fram igen och berättade om hörselundersökningen och sa att jag hör fruktansvärt dåligt, började gråta men det var inte tanken... Det känns bra att få säga det och jag ångrar inte det en sekund:) Fika på det och sen hade vi kör:) Lunch på den, sen träffades vi alla IL-EG:are i källaren och den andra ensemblen gick till Sörgården för vi skulle bestämma låtar:) Vi kom fram till 800 grader, Öppna landskap, Popitop och Dansa i neon:)
 
 
 
Det blir nog bra och jag sa att jag ville sjunga på 800 grader:D Sen fick jag skjuts av Sarah till Dotteviks brevlåda för att posta mitt HM-paket för när jag försökte i söndags så var skolans brevlåda för liten:/ Hon skjutsade mig tillbaka och sen satt vi i Östgården tills hon skulle hämta sin lillebror:) Jag gick till rummet och väntade tills det blev middag:) Tillbaka till rummet, gick och kollade Västgården men hittade ingen så det slutade med att jag läste en stund:) Tände lite ljus, gjorde ordning lite te och satte mig med boken i sängen och läste:) Mysigt men sen blev man trött, borstade tänderna och somnade:) Vi ses!
 

Kommentera här: