dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Besök på Fisekviksskolan!

Hejsan!
 
Idag åkte jag, Ingrid och Lotta till Fiskeviksskolan och sjöng muminlåtar med 1-3:an:) Barnen var riktigt duktiga och tog i för fulla halsar:) De kunde nästan låttexterna bättre än oss:P I alla fall så var det jätteroligt:) Sen fortsatte vi att sjunga mumin fast med klassen istället så det har varit mycket mumin:) Lunch på den och då fick jag reda på att jag har släktingar i Karlstad fast det var ingen som kände dem:P Sen gjorde mitt tisdagseftermiddagslektionsval och denna gången blev det gerillaslöjd, har ingen aning om vad det är men det kanske blir roligt:) Slutade då väldigt tidigt och satte igång en tvätt med den nya koftan:)
 
 


 
Hämtade ut post som bestod av julklappar, fyra notböcker:D Irländskt, folkvisor, smash hits och frozen/tangled/enchanted:) Har suttit och lyssnat på låtarna på Spotify så att jag vet hur jag ska spela;) Middag, chill på rummet och sen Västgården:) Det blev film där, Pulp Fiction och den har jag tydligen sett förut kom jag på i slutet:P Kom nyss därifrån och vi får väl se om jag äter något innan jag lägger mig och kanske övar på Trubbel för den har jag i sångläxa:) Dröm sött!
 
 

Kommentera här: