dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Äntligen hemma i Värmland igen!

Heeeeeej!
 
Nu är jag äntligen hemma i igen, svågern med vän skjutsade mig till skolan igår:) Hann packa upp allt snabbt och vid maten träffade jag några som var där:D Sen satt jag och kollade på en serie, Viva Hate som Filippa rekommenderade och de sista 20 minuterna hade jag sett förut men då fattade jag inget;) 
 


 
Middag på den och då hade några fler kommit och sen övade jag lite i aulan:) Gick till Västgården och då tittade de på Viva Hate och jag hann se de sista 20 minutrarna igen, tredje gången gillt:P Sen satt vi allihopa och pratade en stund tills alla sa att vi skulle sova och vända på dygnet:)  Hade en riktigt bra dag igår och får vi se vad denna kan bjuda på men vi ses!

Kommentera här: