dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

20-årsjubleum!

Heeeeeeeeej!
 
Idag har jag slappat hela förmiddagen men efter lunch åkte jag till Ova kyrka för att öva med Ewa igen:) Det är samma kyrka som jag själv är döpt i och idag skulle jag få vara "huvudpersonen" i dagens musikgudstjänst som jag var inbjuden till:) Det hade t.o.m stått i tidningen att jag skulle spela:) Jag spelade sammanlagt åtta låtar och en fick jag bara en timme innan det började så det blev en utmaning men familjen sa att det lät bra så jag är nöjd:) Det var roligt att få spela, man måste ju både avsluta 2014 och starta 2015 med att spela cello på konserter/uppspelning och inte något annat instrument:P
 
 
 
Ska spela om två dagar igen och det ska bli skoj, ska spela med Rosarna:D Har dock bara en dags övning innan och jag ska både klippa/slinga håret och gå på massage:) Ska bli så gött, har inte bestämt hur håret ska bli men det brukar ju sluta med att se ut som vanligt bara lite kortare;) När jag kom hem käkade jag lite, såg på Så ska det låta med mamma och nu har jag suttit här och lyssnat på massa gamla Hits for kids-låtar från den gamla tiden:P Det var drygt 20 år sedan jag döptes så det blev ett slags 20-årsjubleum för mig i Ova:)  Ses imorn och ha det bra!
 

Kommentera här: