dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 15 dag två!

Hellojsan!
 
I söndags var det dags för fösta dagen i backen:) Hann byta om innan frukosten och sen stod jag och väntade på gröten ett tag men det slutade med att spisarna inte funkade så jag fick käka fil istället:) Bredde mina lunch-mackor och borstade tänderna:) Skidkläder och pjäxor på och ut till bussen:) 45 minuter till backen och sen följde jag med de som skulle hyra skidor mm:) Mycket bra väder och underbara backar att åka i hela dagen:) Åkte med Maja, Ida, Stina och Becka:) Man åkte med lite allt möjligt folk men mest med tjejerna och Emil åkte nog med oss en hel del också:) Somnade på bussen hem, tänkte stanna till på Coop innan vi kom hem men när vi kom fram upptäckte vi att det var stängt på söndagar:P
 
 
 
Dusch och jag var bland de snabbaste in:) Mat på den och då var jag ganska snabb då med så jag fick i alla fall potatis som inte riktigt alla fick... Disken på den med min smågrupp:) Jag hade Skarp och Ellen som ledare, spännande att jag är två respektive sex år äldre än dem;) Betedde mig verkligen som ett litet barn mot dem och orkade inte vara den vuxna förebilden men lite roligt var det att fråga Ellen vad jag skulle göra osv:P Kvällsmöte, trysilfilmer och snack i smågrupperna och sen var det dags för kvällsfika:) Fri tid innan andakt och lovsång:) Sen chillade vi lite vart stans igen, käkade lite godis och hade det mysigt:) Hörs!
 
 

Kommentera här: