dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 15 dag tre!

Tjennixen!
 
I måndags var det dag tre fast dag två i backen:P Då tog vi rullbandet fast de stannade så vi var tvungna att gå hela vägen på rullbandet med skidorna, värsta träningen;) Innan bussen gick hemåt efter en riktig bra skiddag gjorde jag den vanliga måndagsuppvärmningen som vi har i skolan, skidåkningen fast med riktiga pjäxor, skidor och stavar:P Det var typ bara jag som fattade den:P Denna gången skulle jag äta först och duscha sen och återigen var jag väldigt snabb med båda två:P Fri tid eller snarare vänta på att de andra också skulle bli klara:P Denna gången stannade vi till vid Coop och jag fick låna pengar av Becka för plånboken låg i stugan:)
 
 
 
Var megasugen på chips men dyrt var det, kostade 43 svenska kronor, 43 kr är ju bara för mycket! Chillade lite fram till trysilfilmerna och sen blev det kvällsfika:) Efter ett tag andakt och lovsång:) Lite fri tid innan och varje kväll fick jag en inbakad fläta av någon vänlig människa:) Första kvällen Hanna, andra Stina, tredje Nathalie, vidare till Michaela och till sist bästa Maja:) Efter kvällsfikat hade min grupp disken igen och det gick bra som förra gången också:) Lite fri tid och sen läggdags och jag lyckas alltid borsta tänderna lite försent så mina rumskompisar får vänta på mig men jag kliver upp i överslafen med lyset släckt och ojar mig lite grann;) Ses!
 

Kommentera här: