dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 15 dag sju!

Heeeeeeeeeeeej!
 
Byta om snabbt, frukost och packa det sista innan klockan blev halv nio då det var dags att bära in alla packning i bussen:) Den väskan som skulle till Arvika skulle jag lägga i förarsättet så busschauffören och senare fick jag reda på att han hade ställt in den på toan:P Smidigt när folk skulle använda toan för då fick de ställa ut väskan och sen ställa tillbaka den igen;) Vi kollade på Jönssonligan hela vägen till Arvika och donken:) Fick de årliga trysillapparna som vi skrev på torsdagskvällen, mycket nöjd med min lapp:D Satt bredvid Emil på bussen hem och vi satte oss inte så bra så att vi kunde se skärmarna men han skulle läsa en bok hela vägen så jag satte mig i sidled och fick använda Emil som lite ryggstöd:)
 
 
 
Såg hyfsat bra i alla fall och resan gick fortade än jag tyckte, väl framme i Arvika och donken så sprang vi ut till kassorna:) Vi hade inte beställt något och om 57 pers kommer samtidigt vill man vara bland de första så springa gjorde man;) T.om den 55:åriga ledare sprang och kom först till kassan;) När vi kom fram sa alla att vi aldrig hade sett honom springa förut;) Efter en timmes mat så sa jag farväl, tog mitt pick pack och gick till busshållplatsen där jag åkte in till stan för att ta ytterligare en buss till Ingesund:) Gick till Västgården där Pia hade fixat matlåda till mig och sa hej till alla där inne:) Sen var jag på rummet ett tag och packade upp, duschade och chillade fram tills festen började:) La mig ganska tidigt, vid tolv för jag var megatrött efter veckan:) Vi ses!
 

Kommentera här: