dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 15 dag fyra!

Hejhej!
 
I tisdags var det full fart i backen igen, snabb till frukosten, snabb till bussen så jag är duktig:) På eftermiddagen åkte bara jag, Maja och Emil:) Vi åkte ända upp till toppen och där stod jag och Maja i störtloppställning i en svart backe, har jag för mig, och kom ingen vart:P De blåste så nåt i fruktansvärt mycket att man inte kom någonstans och lite isigt var det också;) Emil sa att det nästan var svårare att åka nerför den gången än då han åkte experten;) Ville också åka experten men jag hittade ingen som ville åka samtidigt som mig men det får väl bli nästa år:D Åkte hem till stugan, duschade och käkade men nu var man tvungen att vara extra snabb fast det gick inte för mig:P I alla fall så skulle vi på stormöte, till en annan lägerstuga med fem städer till så vi blev 250 pers:D
 
 
 
Var riktigt trevligt där, inte minglet kanske men sen, vi körde en lek först och då skulle man köra sten sax påse med någon och om man förlorade skulle man vara hejaklack åt den andra personen:) Hejaklacken ökade dubbelt hela tiden så det gick ganska fort att få fram en vinnare bland alla de 250:nde personerna och sen körde vi igen så att det skulle bli en final:) Antingen var det Habo eller Skövde som vann första gången men andra gången hade vi Ludvig från oss men tyvärr vann han inte hela alltet för det gjorde Fanny men bra jobbat att komma till final:) Jag var hejaklack åt båda två;) När vi kom hem igen körde vi snabbt trysilfilmerna, dagens vurpa och sånt innan det var läggdags:) Då var vårt rum lite fnissiga av oss och blev tillsagda:P Kommer inte ihåg vad som var så roligt men vi var jättetrötta och det gick bara inte att sluta skratta... Rolig kväll i alla fall men ha det gött!
 

Kommentera här: