dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 15 dag ett!

Heeeeeeeeeeeej!
 
I lördags vaknade jag av ett solsken och ett leende på läpparna för jag skulle åka till Trysil med bästa Prisma:D Tänkte sova ut för en gång skull men jag var för glad för det så jag käkade frukost istället med tända ljus:) Mysigt, sen packade jag det sista och gjorde ordning mig:) Drog till aulan och flygeln för att säga hejdå ett tag och sen stack jag till Västgården ett tag och tog farväl en sista gång:) Satt på rummet en kvart innan bussen gick och hjälp vad tiden gick långsamt;) Träffade irländarna på väg till bussen och sa även hejdå till dem, de var lite avundsjuka på mig och de hade precis tvättat på svenskt vis för första gången:P Bussen in till stan för att sedan ta ytterligare en ut till donken där jag snabbt köpte en cheese och sen kom bussen:D Jag med en halväten burgare i handen bärandes på rygga, väska och gitarr kommer dit och får träffa mitt goa Prismagäng igen:D
 
 
 
De skulle käka sin matsäck så jag var tvungen att vänta på dem men det gjorde inte så mycket, sen fick jag sitta längst fram bredvid Marianne som är en av ledarna:) Det gick bra, tittade på filmen The blind side men jag sov i mittendelen:P Jag hade redan sett den plus att jag var trött så varför inte sova;) Väl framme i Trysil, Osen och lägerstugan bar vi in alla väskor och sen hade vi samling uppe i stora salen:) Sen kom vi fram till vart vi ville sova, jag och Julia erbjöd oss att sova i ett rum med två andra som blev Rebecka och Ebba för att vara snälla men när veckan var slut så kunde vi inte ha sovit bättre:) Så nice med eget rum, eget eget men rum där nere så slapp vi gå upp hela tiden plus byta om på toan:P Greenpeace på den och jag hamnade först längst ner med Majas armbåge i ögat och Becka på armen:P
 
 
 
Hamnade i mitten också så mig kunde de inte få tag på i första taget, förra året var jag längst ut i kanten men nu vet jag lite mer strategi i det hela, skulle haft en vän bara som jag kunde hålla fast vid för först hade jag Becka och Maja som jag höll fast i:) Egentligen är det lättast att bara vara två så jag orkade inte hålla fast dem men sen räddade Lisa och Ida mig tills de inte orkade längre för de hade en pakt att de alltid skulle prioritera dem hela tiden så länge det gick:) Till sist var Gurra räddaren i nöden som sträckte ut sitt svettiga och håriga ben;) Jag klarade att hålla fast mig ett litet tag men svetten var ingen bra hjälp så jag orkade inte hålla fast så mycket men jag var kvar ganska länge:D Grymt kul var det och vilka blåmärken man fick efteråt:P Det finns lite filmer på FB och man ser ju hur folk drar i en, de typ lyfter hela mig medan jag försöker hålla mig fast:P Möte och lek då jag fick äran att vara med och sjunga Bä bä vita lamm medan jag lyssnade på dunka dunka-musik i hörlurarna, kunde inte höra sig själv:P Kvällsmacka, andakt och fri tid innan läggdags:) En mycket bra dag blev det:D Vi ses!
 

Kommentera här: