dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stan!

Hejhej!

Idag har jag varit tvungen att lämna hemmet i några timmar så jag åkte till stan ett tag:) Först gick jag och shoppade i drygt två timmar, hade gått i nästan alla vanliga affärer som fanns:P Satte mig ner och läste några kapitel och sen åket jag till donken och käkade forever alone:P Läste ett tag till och gick in till E-huset där jag läste igen och väntade på Maja:) Träffade Maja, Julia och mina gamla lärare Sofia och Lotta:D Det var jätteroligt att se gamla skolan igen och sen gick jag och Maja till Caféet och där såg jag matsalen som blivit ombyggd precis efter att jag slutade där för snart två år sedan:)
 
 
 
Jag och Maja gick in i en affär till innan bilen rullade hemåt igen:) Var jättekall så ställde mig i duschen ett tag tills både mamma och pappa hann komma hem:P Följde med mamma till ICA och sen fick jag lite mat och kollade serier:) När jag inte hade något att göra så sökte jag två sommarjobb till och nu tänkte jag gå och lägga mig och kanske läsa lite till för jag har bara två kapitel kvar så det är spännande nu:D Dröm sött!
 

Kommentera här: