dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ställa klockan bara för att hämta en chipspåse!

Hejsan svejsan!
 
Jag ställde ju klockan igårnatt på nio så att jag kunde åka till Göta och hämta mig chipspåse:P Viade hem igen för att käka frukost för då var jag pigg men vid 10 gick jag och la mig i sängen igen och sov i två timmar:) Sen satt jag vid TVn ett tag tills det blev lunch, Västa Götalands nationalrätt:D Grynkorv, potatis och vit sås, en mycket god mat! Satt vid TVn ett tag till, käkade mina chips men sen blev det dator istället:)
 
 
 
Vid sextiden åkte jag och hämtade Maja, vidare till lovsången som bland annat Becka och Karro höll i:) En mycket trevlig kväll med de underbaraste i byn, hemåt igen och käka kvällsmat:) Suttit vid datorn tills nu och har inte gjort så mycket förutom att lyssna på musik och idag har mycket 60-tal stått på schemat:D Övade lite på gitarrläxan mellan alltihopa också men nu ska jag sova så vi ses imorn och ha det fint!
 

Kommentera här: