dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela in i studion!

Hellojsan!
 
Igår var det onsdag och morgonen började med att vi skulle bygga scen istället för att ha kör eftersom Lotta var i Bryssel:) Sen kom biträdande rektor in och hade en diskussion med oss om att vi var lite respektlösa som inte kom på friluftsdagen i tisdags... Vi var ju tio av fyrtio pers som kom dit, en riktigt lång diskussion men sen blev det mat:) IL-EG fortsatte med scenbygget och ljuset, hade genrep också så vi fick spela in vår lilla hörna i Aulan:) Rummet och skrev ett bättre kladdpapper till Pia och Ingrids låt för sen gick jag till A10 och spelade in cellostämman:)
 
 


 
Lite nervös men det gick hyfsat bra:) Middag mellan inspelningarna och vid åtta var vi klara med hela låten:) Många tagningar och i en del spelade vi in ton för ton men det gick bra:) Vi får se om jag ska göra om F:et i fjärde läget för jag tyckte inte det var 100-procentigt men vi får se vad Pia och Ingrid tycker när de lyssnat med fräscha öron igen:) Vidare till Västgården och lillördagsmys i sofforna:) La mig vid elva och sen sov jag gött hela natten:) Vi ses!
 

Kommentera här: