dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela in cellomelodier!

Tjennixen!
 
I söndags ringde Pia och Ingrid mig så att vi kunde gå igenom vad jag ska spela på deras låt:) Jag ska spela in lite cellomelodier:) Vi satt några timmar men vi kom fram till riktigt bra grejer:D Roligt var det också och det känns bra med ett celloprojekt:) Sen gick jag och Sarah till Östgården och lagade frukost fast jag hade ätit innan också men man kan inte få för mycket:P
 
 
 
 
Vidare till Nygården och snacka med folk, till Västgården för att hämta mitt glas som hade hamnat där under natten;) Sarah åkte hem och jag låg i sängen nästan hela kvällen:) Lite chips på det också och serier:D Vid tio gick jag till aulan och spelade både gitarr och piano, sjöng också men sen blev klockan mycket och jag skulle duscha också:) Vi ses!

Kommentera här: