dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sökt jobb!

Hejhej!
 
Måndag igen, kunde inte sova igår natt... Fick reda på morgonen att Lisen fick operera bort blindtarmen igår natt så det kanske var därför jag inte kunde sova... Operationen gick bra som tur var:) Sen så var jag lagom seg hela dagen, musiklyssning då brysselfolket ville öva på oss innan de åkte iväg:) Lotta, Kalle, Boel och Marie har alltså åkt till Bryssel idag för att spela svensk folkmusik på någon invigning:) Spännande, vi andra träffades i källaren efter maten och diskuterade hur vi gör imorn när vi alla ska till Fiskevik för att ha genrep med barnen:) Sedan drog vi igenom programmet och jag fick improvisera lite eftersom jag bara har spelat bastrumma en gång men det funkade hyfsat bra tyckte de andra:) Sen gick min ensemble iväg till Sörgården och repade igenom 800 grader fast det gick sådär med tanke på att vi var två man kort:)
 
 
 
Gick till rummet och sprutade in vaxprropplösning i örat och blåste ut... Pia och Ingrid frågade om jag ville öva cello på deras låt och nu har jag fattat allt och tills slut drog vi igenom låten tre gånger och det blev allt mindre stopp i låten när vi körde:) Middag, rummet för att titta på serier och sticka lite innan jag drog till Västgården:) Hittade ingen förutom Petter som skulle duscha så jag gick till Östgården igen:)Ä Tog min gitarr och övade i A10 ett tag:) Tände lite ljus, drack te och läste ännu ett kapitel i min bok:) Nyss har jag letat upp en låt som jag tänkte spela snabbt på piano innan jag går och lägger mig:) En lång dag imorn med genrep och friluftsdag då man inte alls är pepp på det eftersom man inte kan hyra slalomskidor någonstans men vi får se hur dagen slutar:) Dröm sött!
 
 

Kommentera här: