dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skriva klart sin första låt!

Hejhej!

Sång och prick idag har stått på schemat:) Är fortfarande sjuk och hostar lite men jag sjöng i alla fall;) Sjöng 800 grader och min lärare trodde inte jag kunde sjunga så bra så lågt, en slagkraftig röst tyckte hon jag hade och det var häftigt att höra sa hon:) Håltimma, lunch och prick då hårdrock stod på schemat:D Jag tog basen, fick slide:a lite om jag ville och vi körde breaking the law med Judas Priset:) Riktigt roligt faktiskt och sen var jag på mitt rum tills middagen serverades:)
 
 


 
Då började jag hålla på min låt, fortsatte efter middagen fast då satt jag i aulan framför flygeln:) Är typ klar med hela låten, lite finslipning kvar bara:) Mycket spännande, får se om jag vågar visa upp den för någon;) Sen har jag varit på födelsedagsfest i Västgården för Rachel, en av irländarna, fyller år idag och då hade vi en lite fest för henne:) Mycket trevligt och sen sa jag hejdå till lite folk som ska åka hem tidigt imorn som jag inte hinner träffa... Sorgligt att säga hejdå till alla igen men samtidigt mycket roligt och skönt att komma hem igen efter 45 dagar;) Godnatt!
 

Kommentarer:

1. Oslofru:
Halloj, hoppas du får en underbar helg! :D
Svar: Heej, det har/hade jag verkligen! Tack :)
Rebecca Jonsson

Kommentera här: