dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Samla sig inför duschen trött i en säng!

Tjennixen!

Idag har jag inte varken hostat eller snutit mig så mycket så plus på den och tackar hostmedicinen för det! Mirakelmedicin kan den kallas, hade ingen kör så egentligen hade jag sovmorgon till halv elva... Jag trodde att folk skulle ta sig upp till frukosten men icke så nicke så jag vände klacken i dörren och åt på mitt rum istället framför melodifestivalen deltävling ett eftersom jag missade den:) Redo för del tre på lördag, troligtvis med några prismavänner om jag har turen att de vill vara med mig;) I alla fall så började jag halv elva med ensemble och troligtvis ska Filippa sluta... Vi blir alltså bara fem i vår ensemble, hade lite seg start men efter maten kom vi igång med Fredriks hjälp och har typ arrat Öppna landskap nu:) Slutade lite tidigare för vi orkade inte dra till Sörgården så jag chillade på rummet ett tag:)
 
 


 
Spelade en hel del gitarr och sen blev det middag:) Direkt efteråt gick jag till aulan och spelade på pianot, lagom till Singer Song...:s viscafé ringde pappa och sen var det bara fem minuter kvar tills jag behövde vara där och när jag kom in skrek Boel att jag såg ut som en företagsledare:P Tydligen pga att jag har på mig chinos och skjorta och hade telefonen tryckt mot örat:P Pia sa idag att jag såg ut som en kontorskvinna, har ju haft på mig glasögonen hela dagen också och en inbakad fläta på den så de har nog rätt;) Efter caféet var vi några stycken som gick till Västgården och Petters rum:) När knappt två timmar gått så hade jag samlat klart mig, halvliggandes i sängen ganska trött, för att gå och duscha men jag fastande lite;) Både vid flygeln och datorn så duschen får bli så fort jag klickat på publicera, ha de bra!

Kommentera här: