dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraskning på byns musikskola!

Tjennixen!

Idag har jag sovit ganska länge, sen ringde morfar och ville prata en stund:) Började laga mat, korv stroganoff blev det idag:) Ganska lyckat blev det också och gott:D Vid tre började jag göra ordning mig så att jag hann åka till orkestern:) En överraskning för alla förutom Karro som redan visste men hon vet ju allt redan:P Alla blev jätteglada och eftersom jag inte hade med mig egna cello fick jag spela på Ingrids:D Spännande att spela på lärarens och det gick bra, jag spelade Drowsy Maggie:D Skenade iväg lite men sen tog jag det lugnt och spelade i samma takt som de andra;) Fick spela Undo också och förspelet också:D En riktigt lyckad timme på musikskolan och det gamla musikgänget:D
 
 


 
Väntade på Karro så hon hann med sin fiollektion innan jag tog med mig henne hem för att hämta idrottskläder och sen vidare hem till henne:D Hon bjöd inte hem mig utan det var snarare: "Rebecca, du ska med mig hem!" Hihi, skönt med såna vänner som vet vad jag ska göra och när jag kom hem till Rosarna fick jag en bit mat och sen tittade vi på kort och filmer från olika Prisma Event:D Vid åtta var vi redo på Fornäng och där spelade vi innebandy med Prisma Sport:D Simon bland annat blev en aning överraskad att jag kom dit och det var första gången jag var på Prisma sport och jag är egentligen kass på innebandy men jaja:P Jag ramlade bara två gånger, sprang så fort att mina ben inte hann med min kropp:P Sak samma, roligt var det i alla fall:D Fick med mig Maja hem i bilen och sen blev det dusch där hemma och mat på det framför serier:) Ha det gött så ses vi imorn!
 

Kommentera här: