dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mellohäng på Göta!

Tjennixen!
 
Igår väckte pappa mig vid tolv och skulle in till Skövde, på något konstig vänster hängde jag på och då åkte vi till Bilia för att köpa snökedjor men det fanns inga som passade vår bil... Var där i nästan en timme och sen käkade vi på restaurang, blev en Wallenbergare:) Vidare hemåt igen men då tog vi omvägen över stugan för att kolla om det hänt något:) Den var sig lik fast det var is på sjön:) Fick en liten sightseeing på väg till Skövde så det slutade med att en tripp fram och tillbaka tog fyra timmar:P Kom hem, duschade och sen satt jag vid TVn ett tag:) Hämtade Maja och Emil för att åka vidare till Göta och Mellohäng:) Majas bild på ett vackert Mellohäng-gäng:)
 
 
 
Ett besök på ICA innan artisterna hann sjunga och sen körde vi Kasta pennan:) Man har olika kategorier och sen säger man en bokstav och då ska man skriva en sak på varje kategori och den som skrivit i alla kastar pennan på bordet och skriker stopp:) Om två eller fler har samma svar får man ett poäng och om man är ensam med ett svar får man två poäng:) Vi körde alla bokstäver, tog en stund men roligt var det:D Vi var ett härligt gäng och det är alltid lika roligt att komma hem:D Låg en stund och tjötade i soffan innan vi alla andra åkte hem:) Glömde min chipspåse och drick där så efter att jag borstat tänderna åkte jag tillbaka i hopp om att det var upplåst vilket jag egentligen visste att det inte var:P Ställde klockan på nio så jag kunde åka och hämta det morgon därpå istället;) Vi ses!
 

Kommentarer:

1. Fidan & Divine:
Fin blogg du har!
Klicka hjärna hos oss
http://twiiniiz.blogg.se/
Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra
Rebecca Jonsson

Kommentera här: