dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Laga mat + baka bröd = vuxenpoäng!

Hellojsan!
 
Idag tänkte jag vara duktig och baka bröd:) Det gick galant, tog en två timmar bara men sen när mitt bröd var inne i ugnen passade jag på att laga middag till familjen:) Funkade bra och inget kaos i köket idag:D Sen så slutade det med att jag åt upp all mat också:P Så skulle det inte sluta men jag var jättehungrig... Käkade bara ett stekt ägg till frukost idag:) Satt och chillade i soffan tills mamma kom hem och hade med sig posten och då kom en katalog till mig om att studera utomlands och det lockar så sjukt mycket:D Tror typ det är bestämt att jag på något vis drar till Australien:D Hoppas på det i alla fall:D Sen började tjejgruppen och då hämtade jag upp Maja innan:) Det var jag, Maja, Anna, Linn och Becka som dök upp:)
 
 
 
Snackade en hel del och käkade kladdkaka:) Vi delade hela kakan på fem med en gång för vi antog att vi skulle käka upp en femtedel var:P Efter några timmar skjutsade jag hem Becka och vi lämnade disken till Linn och Maja som stannade kvar en stund till;) Sa hejdå till alla och sen fick jag reda på att Karro är ute och far, hon ska åka kortvasan imorn:) Skickade ett lycka till-SMS, dock fick jag inte säga hejdå men jag kommer förmodligen ringa henne snart:D Skypa får jag göra med folk också, är lite dålig på det men jag ska göra mitt bästa nu tänkte jag:) Övat på gitarrläxan en stund innan jag satte mig här med mitt nybakta bröd och en kopp te:) Har sökt jobb på både Jula och Sommarland idag också så plus på det:) Imorn ska jag nog åka hem, fast på kvällen:) Får se om jag hinner säga Hej och Hejdå till folk i Prisma men vi får se när min "personliga chaufför" säger:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: