dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Förmodligen Australien till hösten!

Heeej!

Idag har jag sovit ganska länge:) Gått runt i pyjamas ett tag och sjungit lite körlåtar:) Gjorde ordning mig och lagade lite mat för att sedan sätta mig vid pianot och skriva klart min låt och nu är den typ klar:D Kanske bli lite finslipning men än så länge är den klar:D Chillade lite i soffan innan jag drog till scouterna som jag alltid har gjort varje måndagskväll när jag bott här och det kändes riktigt skönt att komma dit idag:)
 
 


 
Drog på mig scoutskjortan, vandringsbyxorna och kängorna:) Jag fick vara med spårarna och köra lite charader och prata om avundsjuka plus att ljuga:) En trevlig kväll och sen fick jag ju träffa Lisen också:D Henne har jag inte sett på länge och vi ska nog hitta på något i veckan:D När jag kom hem har jag och mamma googlat och hittat en hel del bra utbildningar så förhoppningsvis åker jag till Australien:D Antingen som volontär eller så går jag i skolan:D Det kommer bli jättebra och det är ju något jag har pratat om riktigt länge också så jag hoppas mina drömmar slår in:D Tittat nyss på serier men snart blir det att sova igen så vi ses imorn och dröm sött!
 

Kommentera här: