dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bowling med ingesundarna!

Hejsan!
 
I fredags gick jag upp, käkade frukost och fick reda på att jag inte hade någon gitarr så då satte jag igång och packade:) Sen dammsög jag och åkte in till stan då jag handlade lit smått och gott:) Käkade lunch, duschade och chillade lite:) Käkade middag med de flesta Östgårdare och framåt kvällen var vi ungefär 20 pers som åkte till Rajens och bowlare och vet ni vem som vann bägge serierna?? Det var jag:D Fick 122 och 127:D
 
 
 
Sen satt vi och tjötade allihopa tillsammans och Pia lärde mig och Kapten lite skånska;) Kvällen slutade med att jag spelade in alla när de sa raggartaggar så om jag kommer sakna dem någon gång är det bara att titta på filmklippen;) Åkte taxi tillbaka till skolan där vi satte oss i Västgårdens soffor:) Lite trumpetljud och sen sa jag hejdå till alla med en kram, vi ses!
 

Kommentera här: