dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista juli 2015!

Hejsan!

I fredags jobbade jag, sen är det bara sex arbetsdagar kvar:) Känns gött, sen sov jag en bra stund:) Käkade lite frukost och på eftermiddagen begav jag mig till Chill'is för att käka en baguette och umgås med härliga vännerna:) När det sedan stängde och man sa hejdå så fastnade jag och Maja utanför och var väldigt trötta så samtalet var ganska roligt:P Efter lite flum bestämde vi att Maja skulle komma över när hon har ätit, passat hundarna ett tag så det passade bra:)
 
 
 
Käkade lite falafel och pasta, spelade lite piano och sen kom Maja:D Vi satt i soffan och snackade massor, hon fick läsa mina texter som sedan ska tonsättas:) En av dem har, Jag såg dig vid pianot kommer den nog att heta:) Efter ett tag med flum och härligt snack så blev vi lite desperata hur vi skulle se ut på bröllopet så vi kollade frisyrer på nätet och provade lite också:) Efter lite mer flum och klockan blev ett så kom vi på att vi måste sova innan vi skulle upp tidigt och göra ordning oss inför nästa dag:) Ha det gött!
 

Kommentera här: